Winkelmand
0
Winkelmand
0 artikelen

Kan ik mijn bestelling ruilen? 
Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen voor een vervangend artikel. Je kan ervoor kiezen om de bestelling binnen 14 dagen kosteloos te retourneren. Het recht op retourneren geldt niet voor cadeaukaarten, digitale codes en gepersonaliseerde producten.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Artikelen kun je kosteloos retourneren. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst of na de afhaaldatum herroepen door ons hiervan op de hoogte te stellen (herroepingsrecht). Bij deelleveringen gaat deze bedenktijd in zodra je het laatste artikel uit jouw bestelling hebt ontvangen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen, zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld. Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen. Je komt alleen voor (volledige) vergoeding in aanmerking wanneer het artikel compleet is en in originele staat verkeert. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat, omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij je hiervoor aansprakelijk stellen.

Het recht op retourneren geldt niet voor de volgende artikelen:
1. Cadeaukaarten;
2. Gepersonaliseerde producten zoals cadeaukaarten, (kinder)boeken met naam en fotocadeaus;
3. Digitale producten, zoals iTunes Codes.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

Retourneren per post
Je kunt op verschillende manieren aangeven dat je jouw bestelling wilt retourneren:

Optie 1: Contactformulier
Vul het contactformulier in met als onderwerp 'Retourneren'. Vermeld in het contactformulier jouw ordernummer en vul de overige gegevens in. 

Optie 2: Klantenservice
Maak binnen 14 dagen een melding bij de Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl.

Optie 3: Herroeping
Door het invullen van het modelformulier kun je aangeven dat je gebruik wil maken van het herroepingsrecht. Je bent niet verplicht het modelformulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht. 

Verpak in alle gevallen het artikel met de pakbon en stuur het (kosteloos) binnen 14 dagen op naar het volgende adres:

    Coöperatie Primera b.a.
    Antwoordnummer 14307
    4180 ZX  GELDERMALSEN

Zodra wij jouw retournering succesvol hebben overwerkt, ontvang je een bevestiging per mail.

Retourneren in de winkel
Je kan jouw bestelling uiteraard ook terugbrengen in één van de 490 Primera winkels. Vergeet in de winkel niet het bewijs van afgifte (kassabon) te vragen. Als de retourzending is gecontroleerd kun je de terugbetaling (inclusief verzending) binnen 14 dagen verwachten.


Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je zal het volledige aankoopbedrag van de retourzending terug betaald krijgen, inclusief verzendkosten. 

Hoe word ik terugbetaald? 
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke betaling is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Houd er rekening mee dat wanneer je betaald hebt met een cadeaukaart dat het bedrag wordt teruggestort op dezelfde cadeaukaart.

Heb ik bij Primera garantie op mijn artikelen?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
 

Wij willen natuurlijk dat je tevreden bent met alles wat je op Primera.nl koopt. Mocht een artikel onverhoopt niet aan de verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan contact met ons op.