Winkelmand
0
Winkelmand
0 artikelen
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Wie kan er een Primera spaarpas aanvragen?
- De spaarpas wordt gratis en zonder enige aankoopverplichting verstrekt en kan aangevraagd worden door ieder natuurlijk persoon vanaf 18 jaar en ouder.
- De spaarpas is alleen te verkrijgen in de Primera winkels.
- Het gebruik van de spaarpas is strikt persoonlijk en derhalve niet overdraagbaar.
- Na inlevering van het inschrijfformulier ontvang je je Primera spaarpas die je na ontvangst direct kunt gebruiken om Primera punten te sparen.

 

Hoe spaar je Primera punten?
- Bij elke besteding van € 2,50 ontvang je 1 Primera punt.
- Met uitzondering van cadeaukaarten, tickets en GWK, op deze producten krijg je met de Primera spaarpas 5 Primera punten per product.
- Met uizondering van PostNL diensten, op deze handelingen krijg je met de Primera spaarpas 1 Primera punt per PostNL handeling.
- Er kunnen geen Primera punten gespaard worden op boeken, postzegels, e-vouchers (telefoon- en internettegoeden) en vervoersbewijzen.

Momenteel is het alleen mogelijk om punten in de Primera winkels te sparen. Binnenkort is dit ook mogelijk op Primera.nl


Hoe kun je gespaarde punten verzilveren?
Bij een spaarsaldo van 240 Primera punten kun je je gespaarde punten verzilveren voor een 1/5 Staatslot of voor € 3,00 korting waardebon (m.u.v. Tabak en Boeken). Wil je doorsparen voor een heel Staatslot of een Straatje 1/5 Staatsloten dan kan dat ook. Je ontvangt in de winkel een voucher die een bepaalde waarde heeft (1/5 Staatslot of de helft in contanten). Deze voucher heeft een geldigheid van 12 maanden vanaf datum uitgifte. Je voucher is gekoppeld aan jouw spaarpas.  

 

Je spaarsaldo opvragen?
Je vindt je actuele spaarsaldo op je kassabon. Daarnaast kun je je spaarsaldo ook bekijken via www.primera.nl/spaarpas/saldo-controleren.

 

Nog Primera zegels over?
Sinds 01-01-2015 zijn de Primera spaarzegels afgeschaft en zijn wij volledig overgestapt op de Primera spaarpas. Het is dus niet meer mogelijk om spaarzegels te verzilveren of  over te zetten naar Primera Punten.


Bestaan de spaarzegels nog?
Sinds 1 januari 2015 worden er geen spaarzegels meer uitgegeven. Tot en met 31 december 2014 konden volle spaarboekjes ingeleverd worden bij een Primera winkel. Sinds 1 januari 2015 is het niet meer mogelijk om spaarboekjes te verzilveren of spaarzegels om te zetten naar Primera punten op je spaarpas. 

 

Verhuisd of een nieuw e-mailadres?
Ben je verhuisd of is bijvoorbeeld je e-mailadres gewijzigd? Stuur dan een e-mail naar info@primera.nl met vermelding van je Postcode en/of Primera spaarpasnummer, dan passen wij het voor je aan. Binnenkort kun je je gegevens op deze website zelf wijzigen.

 

Je spaarpas gestolen, verloren of beschadigd?
In geval van verlies en/of beschadiging van de spaarpas, kunt u  gratis een nieuwe spaarpas aanvragen bij de Primera winkel bij jou in de buurt. Uw oude pas wordt geblokkeerd. Om uw reeds gespaarde Primera punten te kunnen behouden dient u bij registratie een postcode + huisnummer te hebben ingevuld. Alleen op basis van dit controle middel kunnen de Primera punten overgezet worden naar de nieuwe spaarpas. 


Zijn Primera punten overdraagbaar?
Primera punten zijn niet overdraagbaar. Wil je de Primera punten van een andere spaarder over laten zetten op jouw spaarpas, bijvoorbeeld in geval van overlijden, dan is dit niet mogelijk. Je kunt wel eerst de ene spaarpas gebruiken, na 240 punten deze laten verzilveren en daarna verder sparen met de andere spaarpas.  

 

Primera spaarpas opzegbaar?
Wil je geen gebruik meer maken van je Primera spaarpas en geen informatie meer ontvangen? Stuur dan een e-mail met je gegevens + pasnummer naar info@primera.nl.  

Primera spaarpas gevonden?
Heb je een Primea spaarpas gevonden? Ga dan naar de Primera winkel bij jou in de buurt of stuur de spaarpas op naar het antwoordnummer van Primera (Antwoordnummer 14307, 4180 ZX GELDERMALSEN).

 

Algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden die van toepassing zijn op de spaarpas kun je hier downloaden. 

 

Overige vragen?
Heb je nog vragen of opmerkingen over het gebruik van de Primera spaarpas en staat je antwoord niet op deze website? Neem dan contact op met de Primera klantenservice.