Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Afhalen in de winkel

Hier vind je de veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden over het afhalen van jouw bestelling in de Primera winkel.


Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Zowel gepersonaliseerde (kinder)boeken, gepersonaliseerde fotocadeaus als boeken kun je afhalen in de Primera winkel. Het is helaas niet mogelijk om cadeaukaarten in de winkel af te halen, deze orders kunnen uiteraard wel thuisbezorgd worden.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan afhalen in de winkel?

Direct na het bestellen, ontvang je op het opgegeven e-mailadres een orderbevestiging. Tevens kan je de order terugvinden bij het 'besteloverzicht' in 'Mijn Primera.nl'. Wanneer jouw bestelling is afgeleverd in de geselecteerde winkel ontvang je op het opgegeven e-mailadres een afhaalbewijs. Het afhaalbewijs geeft aan dat de bestelling is afgeleverd in de geselecteerde winkel. Wil je 100% zeker weten dat jouw bestelling in de winkel is aangekomen, dan adviseren wij je om vooraf even te informeren bij de betreffende Primera winkel. Je kan de bestelling afhalen door het Afhaalbewijs te overhandigen in de winkel. Openingstijden en contactgegevens van de Primera winkel bij jou in de buurt vind je op www.primera.nl/winkels.

Kan iemand anders mijn bestelling ophalen bij een Primera winkel?
Het is mogelijk dat iemand anders je bestelling ophaalt in de winkel op vertoon van de verzendbevestiging. Deze persoon dient zijn eigen identiteitsbewijs te laten zien. De identiteitsgegevens worden genoteerd op de verzendbevestiging van de winkel.

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling op te halen bij een Primera winkel?
Je hebt 14 dagen de mogelijkheid om je bestelling op te halen bij de gekozen Primera winkel. Als de bestelling niet na 14 dagen is afgehaald dan wordt deze geannuleerd. Om het bedrag terug te ontvangen, kan je contact opnemen met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen bij mijn Primera winkel?
Je Primera winkel staat vermeld in de verzendbevestiging die je via e-mail hebt ontvangen. Als de bestelling toch niet bij de Primera winkel is aangekomen, kun je contact opnemen met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl.

 

Vraag niet beantwoord?

Is je vraag niet beantwoord of heb je een andere vraag dan kan je via het contactformulier contact opnemen met de Primera klantenservice. Wij proberen je vraag uiterlijk binnen twee werkdagen te beantwoorden.