Winkelmand
0
Winkelmand
0 artikelen

Stel ons een vraag

Uw contactgegevens

* Vereiste velden

Retourneren
Ben je op zoek naar het adres waar je jouw artikel naar kunt retourneren? Lees meer over retourneren.


Bedrijfsgegevens
Coöperatie Primera b.a.
Koeweistraat 14
4181 CD WAARDENBURG
KvK-nummer: 11028801
Btw-identificatienummer: NL009411434B01

Heb je een vraag over een van onze acties, onze winkels, Primera hoofdkantoor of producten die niet online verkrijgbaar zijn (zoals tickets en kantoorartikelen)?
Neem dan contact op via bovenstaand contactformulier.

Heb je een vraag met betrekking tot de webshop (jouw bestelling en producten die online verkrijgbaar zijnvan Primera? Kijk dan eerst of deze vraag bij veelgestelde vragen staat. Staat je vraag hier niet bij, neem dan contact op met de klantenservice van Primera via klantenservice@primera.nl of tijdens kantooruren op telefoonnummer 0900 - 774 63 72 (€ 0,80 cent per gesprek).

Klachten consumenten
Ben je na contact met onze klantenservice niet naar tevredenheid geholpen? Om dit zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij om contact met ons op te nemen via e-mail naar info@primera.nl. Uiteraard is er ook de mogelijkheid om een klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

- naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

Je kunt de klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Coöperatie Primera b.a.
T.a.v. Afdeling Klachten
Antwoordnummer 14307
4180 ZX  Geldermalsen

Dit mag zowel een klacht zijn over onze producten als over onze diensten. Zodra je klacht is ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).



Klachten zakelijke klanten
Ben je na contact met onze klantenservice niet naar tevredenheid geholpen? Om dit zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij om contact met ons op te nemen via e-mail naar info@primera.nl. Uiteraard is er ook de mogelijkheid om een klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

 

- naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

Je kunt de klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Coöperatie Primera b.a.
T.a.v. Afdeling Klachten
Antwoordnummer 14307
4180 ZX  Geldermalsen

Dit mag zowel een klacht zijn over onze producten als over onze diensten. Zodra je klacht is ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Thuiswinkel.org, www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Thuiswinkel.org gestuurd.