X
Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Veelgestelde vragen

Ik heb de e-mail met de App Store & iTunes Code niet ontvangen. Wat moet ik doen?
De e-mail met de App Store & iTunes Code ontvang je binnen 60 minuten na aankoop van klantenservice@primera.nl. Controleren of je mailbox niet vol is of dat de e-mail niet in de spam/ongewenste mail terecht is gekomen. Indien dit niet het geval is, kun je contact opnemen met de Primera Klantenservice door telefonisch contact op te nemen via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of door het contactformulier in te vullen.


Levering

Hoe wordt mijn App Store & iTunes Code geleverd?
App Store & iTunes Code wordt per e-mail geleverd. Je ontvangt een e-mail met een link naar je aankoop.

Wanneer wordt mijn App Store & iTunes Code geleverd?
Je ontvangt binnen 60 minuten na aankoop een e-mail met de App Store & iTunes Code.

Van wie ontvang ik de App Store & iTunes Codper e-mail?
Je ontvangt de e-mail van klantenservice@primera.nl


Bestelling

Wat moet ik doen als ik mijn App Store & iTunes Codkwijt ben?
Je kan contact opnemen met de Primera Klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of door het contactformulier in te vullen.

Hoe vind ik mijn ordernummer?
Het ordernummer vind je in de e-mail met de bevestiging van de bestelling van klantenservice@primera.nl. Het ordernummer bestaat uit 9 cijfers.

Ik krijg bij het opzoeken van mijn App Store & iTunes Codde volgende foutmelding: ‘Je digitale product is niet gevonden aan de hand van deze gegevens’. Wat betekent dit?
Dit betekent dat de gegevens die je hebt ingevuld om je bestelling op te zoeken onjuist zijn of dat de bestelling nog niet is verwerkt. Controleer nogmaals je gegevens aan de hand van de Primera bevestigingsmail. Indien de bestelling zojuist is geplaatst, raden wij je aan om het over één uur nogmaals te proberen.

Ik krijg de melding: ‘Je digitale product is in behandeling, probeer het later opnieuw’. Wat betekent dit?
Dit betekent dat je App Store & iTunes Code wordt gegenereerd. Deze zal binnen enkele minuten in je mailbox verschijnen. Probeer het over 10 minuten nogmaals.


Verzilveren

Hoe verzilver ik mijn App Store & iTunes Code?
De e-mail met de App Store & iTunes Code bevat een uitleg over hoe de waarde kan worden besteed in de iTunes Store aan muziek, films en apps.

Wanneer kan ik mijn tegoed besteden in de App Store & iTunes Code?
Zodra je de Code per e-mail hebt ontvangen, kun je deze besteden in de iTunes Store aan muziek, films en apps.

Ik kan mijn App Store & iTunes Codniet inwisselen. Wat moet ik doen?
Voor problemen met het inwisselen van je iTunes Code, neem dan contact op met Apple Support. Houd je iTunes Code en ordernummer bij de hand.


Retourneren

Hoe kan ik mijn App Store & iTunes Code retourneren?
Het is niet mogelijk om een App Store & iTunes Code te retourneren.


Staat het antwoord op jouw vraag staat er niet bij? Neem dan contact op met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of door het contactformulier in te vullen.