Klachtenprocedure

Wat vervelend dat je een klacht hebt! Om je klacht zo snel mogelijk op te lossen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het is uiteraard ook mogelijk om schriftelijk je klacht in te dienen. Om je verzoek snel en correct af te kunnen handelen willen wij je vragen om hierin de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • Klantnummer of bestelnummer

Je kunt de klant onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Coöperatie Primera b.a.
T.a.v. afdeling klachten
Antwoordnummer 14307
4181ZX Geldermalsen

Dit mag zowel een klacht zijn over onze producten als over onze diensten. Zodra je klacht is ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie.

Ben je als consument niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Tevens kun je als consument en als zakelijke klant jouw klacht voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Back to top