Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Hoe kan ik betalen?

Cadeaukaarten, gepersonaliseerde (kinder)boeken en gepersonaliseerde fotocadeaus
Cadeaukaarten, gepersonaliseerde (kinder)boeken en gepersonaliseerde fotocadeaus zijn af te rekenen met iDEAL, creditcard, via een bankoverschrijving of met de Primera (Keuze) cadeaukaart. Om een factuur als PDF te downloaden, dien je bij de bestelling een account aan te maken.
Digitale codes
Digitale codes kunnen worden aangeschaft met iDEAL en de Primera Keuze cadeaukaart, m.u.v. iTunes codes, die kunnen alleen betaald worden met iDEAL.
Betalen via iDEAL
Een betaling uitvoeren via iDEAL werkt hetzelfde als internetbankieren via je eigen bank:
1. Kies iDEAL als betaalmethode en selecteer jouw bank;
2. Je komt nu in het vertrouwde betaalprogramma van je bank terecht. De gegevens van je aankoop zijn al ingevuld;
3. Na goedkeuring van de betaling ontvang je een bevestiging van de bank.
Betalen met creditcard
Online betalen met een creditcard werkt als volgt:
1. Tijdens het bestelproces kies je het type creditcard waarmee je wilt afrekenen. Vervolgens vul je het volledige creditcardnummer, de vervaldatum én de 3-cijferige veiligheidscode in. Deze code wordt ook wel ‘cvc-code’ genoemd en staat op de achterkant van jouw creditcard. De betaling wordt pas van je creditcard afgeschreven nadat de bestelling ons logistiek centrum heeft verlaten;
2. Het is alleen mogelijk te betalen met een Nederlandse creditcard;
3. Je voert veilig je creditcardgegevens in via onze beveiligde SSL procedure en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling;
4. Het te betalen bedrag wordt gereserveerd op je creditcard zodra je besteld hebt. Je creditcard wordt pas belast op het moment dat je bestelling is afgeleverd. Als niet elk artikel in je bestelling op dezelfde dag afgeleverd wordt, wordt je creditcard meerdere malen belast. Dat is elke keer na ontvangst van het artikel.
Let op: de volledige naam (zoals weergegeven op de creditcard) dient in te worden gevuld.
Betalen via bankoverschrijving
Online betalen via bankoverschrijving werkt als volgt:
1. Tijdens het bestelproces kiest je voor betalen via bankoverschrijving;
2. Je krijgt een orderoverzicht in beeld met een referentienummer;
3. Het referentienummer dien je te vermelden bij je betaling. Deze krijg je na het plaatsen van je bestelling ook per e-mail toegezonden.

 

Let op: wij verwerken de bestelling nadat de overschrijving heeft plaatsgevonden. Verwerking brengt minimaal één werkdag extra met zich mee.

Voorbeeld van referentienummer en bankrekening:

Betalen met een Primera (Keuze) cadeaukaart
1. Tijdens het bestelproces kies je bij stap 5 voor betalen met een Primera cadeaukaart;
2. Vul je naam, kaartnummer en krascode* in het juiste invoerveld in;
3. Controleer het saldo op je kaart, indien er onvoldoende saldo is, dient het resterende bedrag via een alternatieve betaalwijze moeten worden voldaan;
4. Klik op doorgaan om je bestelling af te ronden.

 

*De krascode is een extra vier- tot achtcijferige beveiligingscode die op de achterkant van de kaart staat onder de kraslaag.

De krascode op de cadeaukaart vind je hier:

Gebruik maken van een kortingscode
Om gebruik te maken van een kortingscode, kun je de code tijdens de bestelling invullen. Dit kan in het winkelmandje, in het veld kortingscode. Klik vervolgens op 'code verwerken'. De korting wordt direct verwerkt. Als de kortingscode niet geldig is, wordt dit getoond door een melding in het scherm.
Betaling lukt niet
Het kan bij uitzondering voorkomen dat de iDEAL verbinding generiek of van een specifieke bank niet beschikbaar is of dat er een verbindingsprobleem optreedt met de creditcardmaatschappij. Dit kan zijn door onderhoud van de bank aan de betalingswebsite of door een tijdelijke storing.

 

Heb je met een Primera (Keuze) cadeaukaart betaald en is de bestelling mislukt? Dan wordt het bedrag binnen een uur teruggestort op je cadeaukaart. Het actuele saldo van je cadeaukaart kun je controleren in onze saldochecker (klik).

Wij adviseren je nogmaals te proberen om de betaling af te ronden. Als het ook op een ander tijdstip niet lukt om de betaling af te ronden, kan je dit melden aan de Primera klantenservice. Wij gaan dan na wat het probleem kan zijn en helpen je graag verder.

 

Geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op!


Wij proberen je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Naar contactformulier