X
Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Let op: bestellingen van cadeaukaarten of cadeaus met naam die op onderstaande datums worden geplaatst, worden met één dag vertraging geleverd in verband onderstaande nationale feestdagen. 
 

  • Koningsdag: vrijdag 27 april
  • Hemelvaartsdag: donderdag 10 mei*
  • 2e Pinkersterdag: maandag 21 mei

 

Digitale codes

Digitale codes ontvang je na het bestellen direct in je mailbox. Dit kan uiterlijk 2 minuten duren. Indien je de code niet binnen 2 minuten ontvangt, controleer dan je spam inbox of ongewenste mail. De digitale code is direct te gebruiken.

Cadeaukaarten
Cadeaukaarten die je op werkdagen voor 16.00 uur 's middags bestelt en betaalt, worden dezelfde dag verstuurd met PostNL brievenbuspost. Cadeaukaarten worden in principe de volgende werkdag bezorgd, echter zijn wij wel afhankelijk van PostNL.

Gepersonaliseerde (kinder)boeken met naam en/of foto
Bestellingen die zijn geplaatst en betaald* op werkdagen vóór 23:00 uur worden de werkdag erna geproduceerd en verzonden. Alle boeken worden verstuurd met DHL 24 uurs service. Op maandag worden de gepersonaliseerde (kinder)boeken met naam en/of foto niet bezorgd.

Bestellingen geplaatst op zondag, worden maandag verstuurd, dinsdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op maandag, worden dinsdag verstuurd, woensdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op dinsdag, worden woensdag verstuurd, donderdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op woensdag, worden donderdag verstuurd, vrijdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op donderdag, worden vrijdag verstuurd, zaterdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op vrijdag*, zaterdag, worden maandag verstuurd, dinsdag bezorgd

*Betaling via bankoverschrijving brengt minimaal één extra werkdag verwerking met zich mee. 

Voor de levering zijn wij afhankelijk van DHL.

Gepersonaliseerde cadeaus met naam en/of foto
Voor gepersonaliseerde fotocadeaus geldt: op werkdagen voor 16.00 uur 's middags besteld, worden dezelfde dag geproduceerd en verstuurd. Gepersonaliseerde fotocadeaus worden in principe uiterlijk 2 werkdagen na bestelling bezorgd, echter zijn wij hierbij wel afhankelijk van DHL. Sommige producten, zoals badlakens, whiskeyglazen en broodplanken, hebben een afwijkende levertijd. Kijk daarom altijd goed op de pagina van het product dat je wil bestellen naar de actuele levertijd van het betreffende product.

De meeste bestellingen passen door de brievenbus. Heb je een grote bestelling geplaatst, dan wordt dit geleverd via de pakketpost van PostNL. Ben je niet thuis, dan biedt PostNL het pakket doorgaans bij één van je buren aan en laat men een berichtje achter in je brievenbus. Kan men het pakket niet afgeven bij de buren, dan probeert men het nogmaals. Bij meerdere keren niet thuis, krijg je een briefje van PostNL, waarmee het pakket bij een PostNL Postkantoor bij jou in de buurt kunt ophalen.

Wij doen ons uiterste best de bestelling op de gewenste datum aan te bieden. Vanaf moment van verzending ligt de bestelling in handen van PostNL. Wij hebben vanaf dat moment geen invloed op de bezorgdatum.

 

Kunnen mijn producten samen verzonden worden?


Producten kunnen alleen samen verzonden worden als het producten uit hetzelfde assortiment betreft. Als je bijvoorbeeld een cadeaukaart en een gepersonaliseerd (kinder)boek met naam bestelt dan is het mogelijk dat je twee verschillende leveringen ontvangt. 

Kan mijn bestelling ook eerder geleverd worden?

Helaas is het niet mogelijk een bestelling eerder uit te leveren. De levertijd die aangegeven is op de website is de minimale tijd die wij nodig hebben om een bestelling te produceren en te verzenden.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?


Gepersonaliseerde (kinder)boeken en gepersonaliseerde fotocadeaus zijn af te halen in de Primera winkel bij jou in de buurt. Helaas, is het niet mogelijk om cadeaukaartorders in de winkel af te halen. Uiteraard kunnen deze orders wel thuis worden bezorgd.

Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig is bezorgd?

De geleverde bestelling dient overeen te komen met de geleverde pakbon. Indien de bestelling onvolledig is bezorgd dien je dit zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen door te geven door contact op te nemen met de Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl. Vergeet niet het ordernummer en de ontbrekende producten te vermelden.

 

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten van de producten?

Cadeaukaarten

Aantal Verzendkosten
1 € 1,95
2 € 1,95
>3 € 1,95




Gepersonaliseerd cadeaus met naam en/of foto

Brievenbuspakjes (Kinderboeken, Telefoonhoesjes, T-Shirts, Schorten, Tablet hoes, Babykleding, Chocoladekaart, Chocoladeharten, etc.)

Aantal Verzendkosten Thuisbezorging Verzendkosten Afhalen in de winkel
1 € 2,95 GRATIS
2 € 5,90 € 1,95
>3 € 5,95 € 3,95

Gepersonaliseerd cadeaus met naam en/of foto
Pakketten (Mok, Canvas, Glazen, Bierpakket, Wijn, Champagne, Wanddecoratie, Chocolade Pump, etc.)

Aantal Verzendkosten Thuisbezorging Verzendkosten Afhalen in de winkel
1 € 5,95 € 2,95
2 € 6,95 € 3,95
>3 € 7,95 € 4,95

Let op: De exacte verzendkosten worden vermeld in stap "5. Besteloverzicht" van het bestelproces.

Bij combinatieverkopen worden verzendkosten berekend naar aanleiding van het gewicht van je pakket.

Vraag niet beantwoord?

Is je vraag niet beantwoord of heb je een andere vraag dan kan je via het contactformulier contact opnemen met de Primera klantenservice. Wij proberen je vraag uiterlijk binnen twee werkdagen te beantwoorden.