Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Ruilen en retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen voor een vervangend artikel. Je kunt ervoor kiezen om de bestelling binnen 14 dagen kosteloos te retourneren. Het recht op retourneren geldt niet voor cadeaukaarten, digitale codes en gepersonaliseerde producten. Retourneren is dus alleen mogelijk indien een product onvolledig of beschadigd geleverd wordt. Is dit het geval, neem dan contact met ons op.
Wat moet ik doen als mijn product onvolledig of beschadigd geleverd wordt?
Producten die je koopt bij Primera dienen in goede staat te verkeren en dienen bij normaal gebruik naar behoren te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij je zo snel mogelijk een passende oplossing aan. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Wij willen natuurlijk dat je tevreden bent met alles wat je op Primera.nl koopt. Mocht een artikel onverhoopt niet aan de verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan contact met ons op.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je zal het volledige aankoopbedrag van de retourzending terug betaald krijgen, inclusief verzendkosten.
Hoe word ik terugbetaald?
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke betaling is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Wanneer je met een cadeaukaart hebt betaald, krijg je van ons een nieuwe cadeaukaart toegestuurd met daarop het bedrag dat gebruikt is voor de betaling. Indien meer dan 75% van de betaling voldaan is met iDEAL, wordt het volledige bedrag op je bankrekening teruggestort. Je ontvangt dan geen nieuwe cadeaukaart.
Heb ik bij Primera garantie op mijn artikelen?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij je zo snel mogelijk een passende oplossing aan. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Wij willen natuurlijk dat je tevreden bent met alles wat je op Primera.nl koopt. Mocht een artikel onverhoopt niet aan de verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan contact met ons op.

 

Geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op!


Wij proberen je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Naar contactformulier