Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Primera App

De Primera App bevindt zich momenteel nog in de testfase, waaraan slechts een aantal geselecteerde winkels deelnemen. De Primera App wordt later pas beschikbaar voor alle Primera winkels.  

Wat kan ik met de Primera App?

Iedereen kan met de Primera App:

- De Primera folder bekijken
- Extra aanbiedingen ontvangen
- Saldo cadeaukaarten controleren
- Dichtstbijzijnde winkel opzoeken
- Een Primera spaarpas aanvragen

Heb je een Primera spaarpas? Dan kun je ook nog:

- Jouw spaarpas koppelen aan de app
- Actueel Primera puntensaldo bekijken
- Actueel saldo Hallmark wenskaartenactie bekijken
- Persoonlijke aanbiedingen inzien en laten scannen in de winkel
- Jouw spaarpas laten scannen vanaf de app
- Jouw gegevens wijzigen
- Meedoen met het Kras-spel, waarmee je kans maakt op mooie prijzen

Waar vind ik al deze functies in de Primera App?
Waar kan ik de Primera App downloaden?
Hoe kan ik feedback geven op de Primera App, of een probleem melden?

Je kunt feedback geven of een probleem in de Primera App melden door met twee vingers naar links te “swipen” op de plek in de Primera App waar je een melding over wil plaatsen. In het menu dat dan verschijnt kun je uitleggen wat er gebeurt, zodat wij ermee aan de slag kunnen.

Lukt dit niet? Dan kun je ook contact met ons opnemen per e-mail, via klantenservice@primera.nl.



Inloggen en registreren

Hoe maak ik een account aan?
Je kunt op verschillende manieren een account aanmaken in de Primera App.

Heb je al een Primera Spaarpas?
Open dan de Primera App en schuif het balkje onder "Heb je een spaarpas?" naar "Ja". Vul vervolgens jouw spaarpasnummer, postcode en huisnummer in. Als deze combinatie correct is, kun je verder met registreren en jouw overige gegevens invullen. Door op het gele pijltje te drukken rond je jouw registratie af en heb je een account in de Primera App waar jouw Primera Spaarpas aan is gekoppeld.

Heb je geen Primera Spaarpas?
In dat geval kun je een Primera Spaarpas aanvragen in de Primera App. Schuif het balkje onder "Heb je een spaarpas?" naar "Nee". Vul vervolgens een e-mailadres en wachtwoord in dat jij voor jouw account wil gebruiken. Vul deze informatie aan met jouw overige gegevens en rond jouw registratie af door op het gele pijltje te drukken. Hiermee rond je jouw registratie af en krijg je een eigen digitale Primera Spaarpas toegekend, waar je direct gebruik van kan maken!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik weer inloggen?
Geen probleem, dat kan gebeuren! Ga naar de inlogpagina van de Primera App en vul jouw e-mailadres in, maar laat het wachtwoordveld leeg. Druk vervolgens op "Wachtwoord vergeten?". We sturen je dan direct een mail met een tijdelijk wachtwoord waarmee je weer in kan loggen. In de Primera App kun je vervolgens je wachtwoord aanpassen. Als je de mail niet hebt ontvangen, kijk dan ook even in je spambox.

Lukt dit niet? Dan kun je ook contact met ons opnemen per e-mail, via klantenservice@primera.nl.

Ik heb al een spaarpas, hoe kan ik hiermee inloggen in de Primera App?
Wanneer je de Primera App opent, wordt direct gevraagd: "Heb je een spaarpas?". Indien je al een spaarpas hebt, laat dit dan op "Ja" staan en vul je spaarpasnummer + postcode en huisnummer in. Als deze combinatie correct is, kun je vervolgens je overige gegevens invullen. Door deze registratie af te ronden wordt jouw Primera spaarpas gekoppeld aan jouw account en heb jij je Primera spaarpas voortaan altijd digitaal bij je!
Ik heb nog geen spaarpas, hoe kan ik dan een account aanmaken in de Primera App?
Als je nog geen Primera spaarpas hebt, kun je deze eenvoudig digitaal aanmaken in de Primera App. Wanneer je de Primera App opent wordt gevraagd: "Heb je een spaarpas?". Zet dit op "Nee" en kies een e-mailadres en wachtwoord. Vul daarna jouw overige gegevens in. Door de registratie te voltooien wordt een account aangemaakt in de Primera App, waarbij jij automatisch een digitale spaarpas toegekend krijgt. Deze is direct actief en te vinden door op de middelste knop, met als icoontje een pas, onderin het homescherm van de app te drukken.
Ik heb een Primera spaarpas aangevraagd in de Primera App, kan ik deze omruilen voor een fysieke pas?
Dat is helaas niet mogelijk. Je kan een Primera spaarpas die is aangemaakt in de Primera App niet omruilen voor een fysieke pas.
Bij het aanmaken van een account kan ik mijn geboortedatum niet goed instellen, hoe kan ik dit oplossen?
iOS
Op iOS apparaten kan het zijn dat je geboortedatum steeds verspringt als je je geboortedatum invult. Dat heeft te maken met het feit dat je geen Primera spaarpas aan kan vragen als je nog geen 18 bent. Vul daarom eerst je geboortejaar in, dan je geboortemaand en dan je geboortedag, zodat de geboortedatum niet onder de 18 jaar komt. Als dat gebeurt, verspringt het veld.

Android
Op Android kun je door middel van een kalender jouw geboortedatum kiezen. Je hoeft dit niet per maand terug te scrollen, dat zou erg veel werk zijn. Druk in de kalender eerst op het jaartal en kies jouw geboortejaar. Daarna kun je de maand en dag eenvoudig kiezen.
Ik krijg de foutmelding “Registration failed”, hoe kan ik dit oplossen?
Dit probleem zou niet voor moeten komen. Hier is geen standaard oplossing voor bekend. Je kunt dit probleem in de Primera App melden door met twee vingers naar links te “swipen” en uit te leggen wat er precies is gebeurd. Wij zullen het dan voor je uitzoeken en, indien nodig, contact met je opnemen.

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@primera.nl.

Ik krijg de foutmelding “Combinatie wordt niet herkend”, hoe kan ik dit oplossen?
Als je deze melding krijgt, betekent dat dat de gegevens die je hebt ingevuld in combinatie niet bekend zijn in ons systeem. Dat kan bijvoorbeeld komen doordat je bent verhuisd, of doordat je een typfout hebt gemaakt bij het invoeren van je spaarpasnummer. Controleer daarom eerst of je gegevens kloppen. Ben je verhuisd? Gebruik dan jouw oude postcode. Deze postcode kun je bij de volgende stap aanpassen naar je nieuwe postcode.

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@primera.nl.

Ik krijg een andere foutmelding

Doet zich bij jou een foutmelding voor die nog niet in deze lijst met veelgestelde vragen staat? Dan horen wij graag van je! Je kunt een probleem in de Primera App melden door met twee vingers naar links te “swipen” op de plek in de Primera App waar het probleem zich voordoet. In het menu dat dan verschijnt kun je uitleggen wat er gebeurt, zodat wij ermee aan de slag kunnen.

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@primera.nl.



Sparen met jouw spaarpas

Hoe werkt het sparen?
Wil je weten hoe de Primera Spaarpas werkt? Kijk dan bij de veelgestelde vragen over de Primera Spaarpas.

Kan ik mijn spaarpas wijzigen in een andere spaarpas in de app?
Dat is helaas niet mogelijk. Bij ieder account in de Primera App hoort een Primera Spaarpas, die niet gewijzigd kan worden zodra het account is geregistreerd. Wil je een nieuwe spaarpas aanvragen, of wil je een andere spaarpas in gebruik nemen die je al in je bezit hebt? Dan moet je een nieuw account aanmaken. 

Ik heb meer dan 240 punten, maar ik zie geen voucher. Hoe kan dat?
Bij het behalen van 240 punten krijg je wel een melding dat jij jouw spaardoel hebt gehaald, maar hiervoor wordt geen voucher uitgekeerd. Je kunt jouw punten wel direct verzilveren voor een 1/5 Staatslot of 3,00 waardebon in de Primera winkel zodra je 240 punten hebt. Hier is geen voucher voor nodig.

Waar vind ik het puntensaldo van de Hallmark spaaractie?
Het saldo van de Hallmark spaaractie vind je onder het volgende icoontje: 


Is het mogelijk om mijn Primera pas direct te tonen bij het openen van de Primera App?
Dat is zeker mogelijk. Deze functie vind je door op de drie bolletjes rechtsonderin de Primera App te drukken, naar "Instellingen" te gaan en de knop onder "Primera spaarpas" aan te zetten. Jouw spaarpas opent dan voortaan direct bij het openen van de Primera App. Handig! 

Hoe kan ik een voucher inwisselen?
Vouchers die jij in jouw Primera App ziet, zijn al geactiveerd. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Een voucher voor korting in de winkel kun je gewoon aan de kassa tonen. Heb je een voucher voor Primera.nl? Vul deze dan in tijdens het afrekenen. Dit kan in het winkelmandje, in het veld kortingscode. Klik vervolgens op 'code verwerken' en de korting wordt van jouw bestelling af gehaald. 



Het Primera Krasspel

Hoe werkt het Primera Krasspel?
Éen keer per 24 uur mogen spaarpashouders gratis krassen in de Primera App! In het Primera Krasspel staan drie grijze vakjes naast elkaar. Kras met je vinger over het plaatje om te zien wat eronder verschuilt. Kras jij 3 dezelfde plaatjes? Dan win je de prijs die op deze afbeelding staat. Gefeliciteerd! 

Heb je niets gewonnen? Niet getreurd. Open de volgende dag de Primera App weer en probeer het opnieuw! 

Waar vind ik mijn gewonnen prijs terug?
Waar jij jouw gewonnen prijs terug vindt, hangt af van de prijs die je wint. 

1. Primera Punten 
Heb jij Primera Punten gewonnen? Dan worden deze automatisch, binnen enkele minuten, bijgeschreven op jouw spaarpasnummer. Het nieuwe saldo zie je dan ook meteen in de Primera App. 

2. Een product in de Primera winkel
Heb jij (korting op) een product in de Primera winkel gewonnen? Dan wordt voor jou automatisch een voucher aangemaakt waarmee je jouw prijs in de winkel op kan halen. De voucher vind je onder het kopje "Spaarpasklanten" door te drukken op dit icoontje: 


3. Een product op Primera.nl
Heb jij (korting op) een product op Primera.nl gewonnen? Dan wordt voor jou automatisch een code aangemaakt waarmee je deze prijs kan claimen op Primera.nl. Vul deze dan in tijdens het afrekenen. Dit kan in het winkelmandje, in het veld kortingscode. De code vind je onder het kopje "Spaarpasklanten" door te drukken op dit icoontje:


 
Hoe lang blijft mijn gewonnen prijs geldig?
- Primera Keuze cadeaukaart voucher: 1 maand geldig vanaf de gewonnen datum. Als je de Primera Keuze cadeaukaart binnen deze maand ophaalt met jouw voucher, wordt de kaart zelf daarna onbeperkt geldig. - Primera Punten: 12 maanden geldig vanaf de gewonnen datum

- Vouchers voor een product in de Primera winkel: 1 maand geldig vanaf de gewonnen datum 

- Kortingscode voor Primera.nl: 1 maand geldig vanaf de gewonnen datum

In principe zijn dus alle vouchers 1 maand geldig, behalve Primera Punten, die blijven 12 maanden geldig. 
Hoe vaak kan ik meespelen met het Primera Krasspel?
Je mag één keer per 24 uur krassen in de Primera App. Als je iedere dag de Primera App bezoekt, kun je dus ook iedere dag blijven krassen! Weet je niet zeker hoe lang het geleden is dat je voor het laatst gekrast hebt? Open dan het kraskaart tabje in de Primera App. Als jouw laatste poging nog geen 24 uur geleden is, laat een teller zien hoe lang het nog duurt voor je het nog eens kan proberen. 
Ik heb drie dezelfde vakjes open gekrast, maar geen prijs ontvangen. Hoe komt dit?

Je kunt dit probleem in de Primera App melden door met twee vingers naar links te “swipen” en uit te leggen wat er precies is gebeurd. Wij zullen het dan voor je uitzoeken en, indien nodig, contact met je opnemen.

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@primera.nl.

Ik krijg een andere foutmelding

Doet zich bij jou een foutmelding voor die nog niet in deze lijst met veelgestelde vragen staat? Dan horen wij graag van je! Je kunt een probleem in de Primera App melden door met twee vingers naar links te “swipen” op de plek in de Primera App waar het probleem zich voordoet. In het menu dat dan verschijnt kun je uitleggen wat er gebeurt, zodat wij ermee aan de slag kunnen.

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@primera.nl.



Privacybeleid en gegevens

Waar gebruikt Primera mijn gegevens voor?
Voor vragen over ons privacybeleid en de verwerking van jouw gegevens verwijzen wij je graag naar ons Privacybeleid
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Voor vragen over ons privacybeleid en de verwerking van jouw gegevens verwijzen wij je graag naar ons Privacybeleid.
Hoe kan ik beroep doen op mijn recht op inzage, correctie en verwijdering?
Voor vragen over ons privacybeleid en de verwerking van jouw gegevens verwijzen wij je graag naar ons Privacybeleid.


Saldochecker

De saldochecker kan mijn saldo niet ophalen, hoe komt dat?

Je kunt dit probleem in de Primera App melden door met twee vingers naar links te “swipen” en uit te leggen wat er precies is gebeurd. Wij zullen het dan voor je uitzoeken en, indien nodig, contact met je opnemen.

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@primera.nl.

Geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op!


Wij proberen je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Naar contactformulier