PrimeraPas & app

Heb je een vraag over de spaarpas of de app? Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen.

Meestgestelde vragen

Heb ik een nieuwe spaarpas (PrimeraPas) nodig om te sparen in het nieuwe spaarprogramma?
Worden punten en stempels voor wenskaarten overgenomen van het oude naar het nieuwe spaarprogramma?
Hoe kan ik me registreren of aanmelden voor de app?
Ik heb de app gedownload maar ik zie mijn punten en stempels niet?
Ik heb nog een voucher uit het oude spaarprogramma, is deze nog geldig?
Hoelang zijn punten geldig?
Hoelang zijn stempels geldig?
Hoelang zijn vouchers geldig?

Staat je vraag er niet tussen, hieronder staan alle antwoorden

Hoe kan ik mijn fysieke PrimeraPas koppelen aan de Primera app?
Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om me aan te kunnen melden?
Hoe spaar ik punten?
Hoelang zijn punten geldig?
Worden punten en stempels voor wenskaarten overgenomen van het oude naar het nieuwe spaarprogramma?
Waar kan ik mijn spaarsaldo zien?
Kan ik punten sparen op het ophalen of versturen van PostNL pakketten?
Kan ik spaarpunten retourneren?
Wat gebeurt er met de stempels die ik had gespaard voor een gratis tijdschrift/puzzelboekje?
Hoe spaar ik stempels?
Waar kan ik stempels voor sparen?
Hoelang zijn stempels geldig?
Welke spaardoelen zijn er?
Welke vouchers zijn er?
Hoelang zijn vouchers geldig?
Kan ik een voucher retourneren?
Ik heb nog een voucher uit het oude spaarprogramma, is deze nog geldig?
Waar kan ik mijn klantgegevens aanpassen?
Welke gegevens kan ik in de winkel aanpassen?
Kan ik me ook aanmelden op Primera.nl?
Kan ik sparen op Primera.nl?
Ik ben mijn e-mailadres vergeten, hoe kan ik deze wijzigen?
Komt er een nieuwe Primera app?
Hoe kan ik me registreren of aanmelden voor de app?
Ik heb de app gedownload maar ik zie mijn punten en stempels niet?
Hoe kan ik me aanmelden voor het spaarprogramma?
Kan ik als bestaande klant me opnieuw aanmelden?
Moet ik mijn oude pas vervangen?
Ontvang ik bij het registreren in de app een nieuwe PrimeraPas?
Hoe kan ik als bestaande klant een nieuwe pas ontvangen?
Welke gegevens zijn verplicht bij het aanmelden en welke gegevens optioneel?

Sparen bij Primera tijdens het Coronavirus

Back to top