Meestgestelde vragen spaarpas & app

Heb je een vraag over de spaarpas of de app? Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen.

Spaarpas

Wie kan er een Primera spaarpas aanvragen?
Hoe spaar ik Primera punten?
Hoe kan ik mijn gespaarde punten verzilveren?
Mijn Primera punten, wenskaart stempels, puzzelboekjes en/of tijdschriften stempels zijn weg, hoe kan dat?
Hoeveel spaarpunten heb ik?
Hoe kan ik sparen voor wenskaarten?
Hoe kan ik sparen voor puzzelboekjes?
Hoe kan ik mijn  gegevens aanpassen?
Hoe kan ik mijn favoriete Primera winkel aanpassen?
Kan ik met mijn spaarpas ook inloggen op Primera.nl?
Kan ik met mijn spaarpas ook punten sparen op Primera.nl?
Ik heb nog Primera zegels, kan ik die nog gebruiken?
Mijn spaarpas is gestolen, verloren of beschadigd, wat nu?
Kan ik Primera punten overdragen?
Hoe kan ik mijn spaarpas opzeggen?
Ik heb een Primera spaarpas gevonden, waar kan ik die naartoe sturen?
Hoe kan ik mijn mailadres wijzigen?
Voor welke doeleinden verzamelt en verwerkt Primera persoonsgegevens?
Wat zijn de algemene voorwaarden van de Primera spaarpas?

Primera App

Waar kan ik de Primera app downloaden?
Hoe maak ik een account aan?
Kan ik met mijn primera.nl account inloggen in de app?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik weer inloggen?
Ik heb al een spaarpas, hoe kan ik hiermee inloggen in de Primera app?
Ik heb nog geen spaarpas, hoe kan ik dan een account aanmaken in de Primera app?
Ik heb een Primera spaarpas aangevraagd in de Primera app, kan ik deze omruilen voor een fysieke pas?
Bij het aanmaken van een account kan ik mijn geboortedatum niet goed instellen, hoe kan ik dit oplossen?
Ik krijg tijdens het registreren de foutmelding “Combinatie wordt niet herkend”, hoe kan ik dit oplossen?
Hoe werkt het sparen?
Het spaarpasnummer in de app komt niet overeen met mijn fysieke spaarpas. Hoe kan dit?
Kan ik mijn spaarpas wijzigen in een andere spaarpas in de app?
Kan ik meerdere Primera spaarpassen toevoegen in de app of kan ik een spaarpas koppelen aan meerdere accounts in de app?
Ik heb meer dan 280 punten, maar ik zie geen voucher. Hoe kan dat?
Waar vind ik het aantal stempels van de wenskaart spaaractie?
Is het mogelijk om mijn Primera spaarpas direct te tonen bij het openen van de Primera app?
Hoe kan ik een voucher inwisselen?
Hoe kan ik mijn mailadres wijzigen?
Wat zijn de algemene voorwaarden en de disclaimer van het Primera Krasspel?

Sparen bij Primera tijdens het Coronavirus

Back to top