X
Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Spaarpas

Wie kan er een Primera spaarpas aanvragen?

De spaarpas wordt gratis en zonder enige aankoopverplichting verstrekt en kan aangevraagd worden door ieder natuurlijk persoon vanaf 18 jaar en ouder. De spaarpas is alleen te verkrijgen in de Primera winkels. Het gebruik van de spaarpas is strikt persoonlijk en derhalve niet overdraagbaar. Na inlevering van het inschrijfformulier ontvang je je Primera spaarpas die je na ontvangst direct kunt gebruiken om Primera punten te sparen.

Hoe spaar je Primera punten?
Bij elke besteding van € 2,50 ontvang je 1 Primera punt. Met uitzondering van cadeaukaarten, tickets en de gelddiensten Money Transfer en Contante Rekening Betalen, op deze producten krijg je met de Primera spaarpas 5 Primera punten per product. Met uitzondering van PostNL diensten, op deze handelingen krijg je met de Primera spaarpas 1 Primera punt per PostNL handeling. Er kunnen geen Primera punten gespaard worden op boeken, postzegels, e-vouchers (telefoon- en internettegoeden), vervoersbewijzen en VVV cadeaubonnen.

Momenteel is het alleen mogelijk om punten in de Primera winkels te sparen. Binnenkort is dit ook mogelijk op Primera.nl
Hoe kun je gespaarde punten verzilveren?
Bij een spaarsaldo van 240 Primera punten kun je je gespaarde punten verzilveren voor een 1/5 Staatslot of voor een waardebon t.w.v. € 3,00 (m.u.v. tabak en boeken). Wil je doorsparen voor een heel Staatslot of een Straatje 1/5 Staatsloten dan kan dat ook. Je ontvangt in de winkel een voucher die een bepaalde waarde heeft (1/5 Staatslot of een waardebon t.w.v. € 3,00). Deze voucher heeft een geldigheid van 12 maanden vanaf datum uitgifte. Je voucher is gekoppeld aan jouw spaarpas.
Mijn Primera punten zijn weg, hoe kan dat?

Als jouw Primera punten plotseling verdwenen zijn, kan dat te maken hebben met één van de volgende oorzaken:

  1. De punten zijn verlopen: Wanneer een Primera spaarpas één jaar niet gebruikt is, wordt de pas geblokkeerd en de punten afgeschreven. Hierover word je per mail geïnformeerd indien je toestemming hebt gegeven om mail van Primera te ontvangen.
  2. Er is een nieuwe pas aangevraagd: Wanneer jij jouw Primera spaarpas verloren bent en een nieuwe aanvraagt, wordt automatisch de oude pas geblokkeerd.

Als geen van deze oorzaken de oorzaak van jouw probleem kan zijn, neem dan contact met ons op.

Ik heb 8 Hallmark wenskaarten gekocht maar geen gratis kaart ontvangen, hoe kan dat?

Als je na aankoop van acht Hallmark wenskaarten nog geen gratis kaart hebt ontvangen, kan dat te maken hebben met één van de volgende oorzaken:

  1. De punten zijn verlopen: Wanneer een Primera spaarpas één jaar niet gebruikt is, wordt de pas geblokkeerd en de punten afgeschreven. Hierover word je per mail geïnformeerd indien je toestemming hebt gegeven om mail van Primera te ontvangen.
  2. Er is een nieuwe pas aangevraagd: Wanneer jij jouw Primera spaarpas verloren bent en een nieuwe aanvraagt, wordt automatisch de oude pas geblokkeerd.

Als geen van deze oorzaken de oorzaak van jouw probleem kan zijn, neem dan contact met ons op.

Je spaarsaldo opvragen?

Je vindt je actuele spaarsaldo op je kassabon. Daarnaast kun je je spaarsaldo ook bekijken via www.primera.nl/spaarpas/spaarsaldo-controleren.

Hoe kan ik sparen voor Hallmark wenskaarten?

Bij elke Hallmark wenskaart die je koopt, ontvang je een digitale Hallmark stempel. Dit geldt ook voor Hallmark kerstkaarten. Je ontvangt per losse Hallmark kerstkaart en per Hallmark kerstbox* ook een stempel. Hoe vaker je dus iemand verrast met een Hallmark wenskaart, hoe meer stempels je spaart.

Is je spaarkaart vol met 7 Hallmark stempels? Dan ontvang je bij het volgende bezoek (minimaal 1 dag later) een Hallmark wenskaart t.w.v. max € 2,50 gratis!

Wil je weten hoeveel Hallmark stempels je al hebt? Kijk dan snel op https://www.primera.nl/spaarpas/spaarsaldo-controleren/ om je Hallmark spaarsaldo te controleren.

* M.u.v. de budget kerstboxen van € 1,99. Hier ontvang je geen digitale stempel op. Bekijk hier de algemene voorwaarden van deze actie.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
Het is niet mogelijk om de gegevens die bij je spaarpas horen zelf te wijzigen. Als je gegevens wilt wijzigen kun je het verzoek tot wijziging indienen bij de Primera klantenservice via het contactformulier of direct door een e-mail te verzenden naar klantenservice@primera.nl.
Hoe kan ik mijn favoriete Primera winkel aanpassen?
Je favoriete Primera winkel wordt automatisch bepaald op basis van jouw aankopen: de winkel waar je de meeste aankopen hebt gedaan, wordt automatisch jouw favoriete winkel. Indien je bent verhuisd en een andere favoriete Primera winkel krijgt, zal dit na een bepaalde periode, o.b.v. je aankopen automatisch worden aangepast.

Jouw favoriete Primera winkel heeft geen invloed op de verzilvering van punten of kortingsvouchers. Gespaarde punten en verkregen kortingsvouchers die aan jouw spaarpas zijn toegekend, zijn ook bij jouw nieuwe winkel te verzilveren.

Als je jouw favoriete Primera winkel wilt laten aanpassen kun je het verzoek tot wijziging indienen bij de Primera klantenservice via het contactformulier of direct door een e-mail te verzenden naar klantenservice@primera.nl.
Hoe kan ik mijn spaarpas activeren?

Jouw spaarpas wordt automatisch geactiveerd wanneer je deze mee krijgt in de winkel. Het kan even duren voor jouw gegevens beschikbaar worden in het systeem, waardoor het ook even kan duren voor je mail van Primera ontvangt. Je begint al wel direct met punten sparen en hoeft je spaarpas dus niet handmatig te activeren.

Kan ik met mijn spaarpas ook inloggen op Primera.nl?
Het is niet mogelijk om Primera punten te sparen bij online bestellingen op Primera.nl. Het account dat je op Primera.nl hebt, staat los van het Spaarprogramma. Als je nog geen account op onze website hebt, zul je deze dus aan moeten maken. Klik boven de zoekfunctie op 'Mijn Primera.nl'. Ga vervolgens naar “Account aanmaken” en volg de instructies.
Kan ik met mijn spaarpas ook punten sparen op Primera.nl?

Het is momenteel niet mogelijk om Primera punten te sparen bij aankopen op Primera.nl, enkel in onze winkels.

Ik heb nog Primera zegels, kan ik die nog gebruiken?

Sinds 1 januari 2015 worden er geen spaarzegels meer uitgegeven en is het niet meer mogelijk om spaarboekjes te verzilveren of spaarzegels om te zetten naar Primera punten op je spaarpas. 

Je spaarpas gestolen, verloren of beschadigd?

In geval van verlies en/of beschadiging van de spaarpas, kun je gratis een nieuwe spaarpas aanvragen bij de de klantenservice van Primera. De aanvraag kun je indienen bij de Primera klantenservice via het contact formulier of direct door een e-mail te verzenden naar klantenservice@primera.nl. Je oude pas wordt geblokkeerd. Om je reeds gespaarde Primera punten te kunnen behouden, dien je bij registratie een postcode + huisnummer te hebben ingevuld. Alleen op basis van dit controlemiddel kunnen de Primera punten overgezet worden naar de nieuwe spaarpas.

Zijn Primera punten overdraagbaar?

Primera punten zijn niet overdraagbaar. Wil je de Primera punten van een andere spaarder over laten zetten op jouw spaarpas, bijvoorbeeld in geval van overlijden, dan is dit niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn spaarpas opzeggen?

Wil je geen gebruik meer maken van je Primera spaarpas en geen informatie meer ontvangen? Je kunt een verzoek tot verwijdering indienen bij de Primera klantenservice via het contact formulier of direct door een e-mail te verzenden naar klantenservice@primera.nl .o.v.v. jouw spaarpasnummer, voornaam, achternaam, e-mailadres.

Ik heb een Primera spaarpas gevonden, waar kan ik die naartoe sturen?

Heb je een Primera spaarpas gevonden? Ga dan naar de Primera winkel bij jou in de buurt of stuur de spaarpas op naar het antwoordnummer van Primera (Antwoordnummer 14307, 4180 ZX GELDERMALSEN).

Voor welke doeleinden verzamelt en verwerkt Primera persoonsgegevens?
Coöperatie Primera b.a. respecteert de privacy van alle gebruikers van haar winkels, websites, acties en spaarprogramma en zorgt ervoor dat de persoonlijke informatie die je met Primera deelt vertrouwelijk wordt behandeld. Kijk voor meer informatie in ons Privacybeleid.

Wat zijn de algemene voorwaarden van de Primera spaarpas?

De algemene voorwaarden die van toepassing zijn op de spaarpas kun je hier bekijken. 

 

Geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op!


Wij proberen je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Naar contactformulier