Je moet 18 jaar of ouder zijn en moet woonachtig zijn in Nederland.
Om punten te kunnen sparen moet je je PrimeraPas bij een aankoop laten scannen of door een winkelmedewerker a.d.h.v. postcode + huisnummer of e-mailadres laten opzoeken in de kassa. Hoeveel punten je ontvangt hangt af van de artikelen die worden gekocht.
Ook vinden we het leuk om je als trouwe klant extra te belonen. Zo ontvang je bijvoorbeeld 25 extra punten als je voor het eerst aanmeldt en we verrassen je ook op je verjaardag.
Punten zijn geldig tot en met 31 januari van het volgende jaar. Mocht je je punten nog niet ingewisseld hebben op de verloopdatum, maar wel genoeg punten hebben voor een voucher (spaardoel), dan ontvangt je de voucher automatisch.
Ja, we nemen je punten en stempels gewoon mee naar het nieuwe programma. Je hoeft hier niets voor te doen en je kunt met dezelfde spaarpas (PrimeraPas) blijven sparen.
Had je stempels gespaard voor tijdschriften en puzzelboekjes? Dan worden je gespaarde stempels omgezet naar 5 extra spaarpunten per gespaarde stempel.
Dit kun je op de bon zien, in nieuwsbrieven en in de Primera app.
Ja, je ontvangt ook punten voor het ophalen en versturen van pakketten.
Ja, dat kan. Als er op een aankoop is gespaard en een product van diezelfde aankoop wordt teruggebracht, dan wordt het aantal punten van het geretourneerde artikel van de PrimeraPas afgehaald.
Wat gebeurt er met de stempels die ik had gespaard voor een gratis tijdschrift/puzzelboekje?
Per gespaarde stempel krijg je automatisch 5 spaarpunten terug op je spaarpas. Dit gebeurt uiterlijk in week 21.
Bij aankoop van een wenskaart ontvang je 1 stempel. Bij 7 stempels ontvang je een voucher voor een gratis wenskaart t.w.v. maximaal 2,50. Je wordt over de voortgang van het sparen op de hoogte gehouden per e-mail.
Waar kan ik stempels voor sparen?
Je kunt stempels sparen voor een 8e wenskaart gratis.
Hoelang zijn stempels geldig?
Iedere stempel is een jaar na uitgifte geldig.
Welke spaardoelen zijn er?
200 punten geeft recht op een Primera Cadeaukaart van 2,50.
400 punten geeft recht op een Primera Cadeaukaart van 5,-.
600 punten geeft recht op een Primera Cadeaukaart van 7,50.
800 punten geeft recht op een Primera Cadeaukaart van 10,-.
Bij het behalen van het minimaal aantal punten van een spaardoel heb je de keuze om direct de punten in de winkel om te zetten naar een Primera Cadeaukaart (voucher) of om door te sparen. Kies je ervoor om door te sparen, dan worden 10 extra punten na 30 dagen automatisch bijgeschreven op je PrimeraPas.
Er zijn vijf vouchers waarvoor je kan sparen:
Bij 200 punten kun je een voucher claimen voor 2,50 Primera Cadeaukaart tegoed.
Bij 400 punten kun je een voucher claimen voor 5,- Primera Cadeaukaart tegoed.
Bij 600 punten kun je een voucher claimen voor 7,50 Primera Cadeaukaart tegoed.
Bij 800 punten kun je een voucher claimen voor 10,- Primera Cadeaukaart tegoed.
Bij 7 gespaarde stempels voor het kopen van een wenskaart ontvang je een voucher voor een gratis wenskaart t.w.v. maximaal 2,50.
Hoelang zijn vouchers geldig?
Alle vouchers zijn een jaar geldig.
Kan ik een voucher retourneren?
Een voucher kan niet geretourneerd worden. Als je een product retourneert welke deels is betaald met een voucher, dan ontvang je alleen het met cash of met pin betaalde bedrag terug. De waarde van de voucher in punten of stempels wordt teruggestort op de PrimeraPas.
Ik heb nog een voucher uit het oude spaarprogramma, is deze nog geldig?
Ja, deze is nog geldig, maar niet zichtbaar in de app. Laat jouw PrimeraPas scannen aan de kassa en jouw vouchers zijn direct te gebruiken. Nieuwe vouchers zullen altijd beschikbaar zijn in de app.
Waar kan ik mijn klantgegevens aanpassen?
Dit kan in de winkel of via de Primera app.
Welke gegevens kan ik in de winkel aanpassen?
In de winkel kun je alle gegevens wijzigen, dus voor-, achternaam, e-mail, geboortedatum, adres, postcode en het inschrijven op de nieuwsbrief.
Kan ik me ook aanmelden op Primera.nl?
Nee, dit is nog niet mogelijk.
Kan ik sparen op Primera.nl?
Nee, dit kan nog niet.
Ik ben mijn e-mailadres vergeten, hoe kan ik deze wijzigen?
De meest eenvoudige manier is door naar een Primera winkel te gaan. Daar kan een winkelmedewerker direct het e-mailadres wijzigen.
Je kunt ook contact opnemen via onze
klantenservice. Binnen 1 werkdag wordt vervolgens het e-mailadres gewijzigd.
Komt er een nieuwe Primera app?
Ja, er komt een nieuwe app in een nieuw jasje, maar nog steeds met alle belangrijkje functies.
Hoe kan ik me registreren of aanmelden voor de app?
Download eerst de Primera app in de App store of Google Play store. Onze app is volledig vernieuwd. Registreer je dus altijd. Dit is ook nodig als de oude Primera app gebruikte. Is e-mailadres al bij ons bekend, dan koppelen we automatisch je verzamelde punten en stempels voor wenskaarten aan de app.
Ik heb de app gedownload maar ik zie mijn punten en stempels niet?
Je punten en stempels voor wenskaarten worden overgenomen als je je registreert in de app met hetzelfde e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het aanmelden voor het spaarprogramma. Gebruik je een ander e-mailadres? Dan ontvang je een nieuwe PrimeraPas en start je opnieuw met sparen.
Je kunt jouw nieuwe pas koppelen aan je oude pas. Vul daarvoor dit formulier in en wij zorgen ervoor dat het binnen 5 werkdagen gekoppeld is. Je kunt dus gewoon starten met sparen met je nieuwe pas.
Hoe kan ik me aanmelden voor het spaarprogramma?
Je kunt je in de winkel of via de vernieuwde Primera app aanmelden voor het spaarprogramma.
Kan ik als bestaande klant me opnieuw aanmelden?
Als bestaande spaarder hoef je je niet opnieuw aan te melden. De gegevens, punten en stempels zijn automatisch overgezet naar het nieuwe spaarprogramma.
Moet ik mijn oude pas vervangen?
Nee, de oude pas blijft werken. We adviseren om de nieuwe Primera app te downloaden of de oude pas te blijven gebruiken.
Ontvang ik bij het registreren in de app een nieuwe PrimeraPas?
Als je nog niet bekend bent bij Primera, dan ontvang je een nieuwe digitale PrimeraPas. Als je wel bekend bent, dan wordt de fysieke pas digitaal in de app toegevoegd en is het pasnummer dus gelijk.
Hoe kan ik als bestaande klant een nieuwe pas ontvangen?
Een nieuwe pas kan als volgt worden verstrekt:
1. Door de app te downloaden en in te loggen. De gekoppelde fysieke pas wordt dan digitaal in de app weergegeven.
2. Door een nieuwe pas aan te vragen in de winkel.
Welke gegevens zijn verplicht bij het aanmelden en welke gegevens optioneel?
De onderstaande gegevens zijn verplicht: voornaam, achternaam, e-mail, geboortedatum, postcode en huisnummer (alleen in de winkel).
De gegevens postcode, adres en het aanmelden voor de nieuwsbrief zijn optioneel en worden uitgevraagd via een e-mail die wordt verstuurd na de eerste aanmelding. Vul je deze gegevens in? Dan ontvang je 10 extra punten.