Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Bestellen

Hier vind je de veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden over bestellingen.


Wat is de status van mijn bestelling?

Direct na het bestellen, ontvang je per e-mail een orderbevestiging, met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kan je de orderstatus van de bestelling terugvinden door naar 'Mijn Primera.nl' te gaan boven de zoekfunctie op Primera.nl. 

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?
Deze e-mail wordt automatisch binnen een paar minuten na het succesvol plaatsen van je bestelling verzonden. Als je dit bericht niet ontvangt, is de e-mail wellicht niet door je spamfilter of firewall gekomen. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Voor de Primera wenskaartenservice en de Primera fotoservice (CEWE) geldt dat je jouw order niet meer kunt wijzigen/annuleren.
Voor het wijzigen/annuleren van overige orders willen wij je vragen zo spoedig mogelijk contact op te nemen met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl. Vermeld hierbij je ordernummer.
Het doorgeven van wijzigingen geeft geen garantie dat deze tijdig doorgevoerd kan worden.

 

Vraag niet beantwoord?

Is je vraag niet beantwoord of heb je een andere vraag dan kan je via het contactformulier contact opnemen met de Primera klantenservice. Wij proberen je vraag uiterlijk binnen twee werkdagen te beantwoorden.