Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Je bestelling van cadeaukaarten en cadeaus met naam & foto kun je betalen met iDEAL, creditcard, via een bankoverschrijving of met de Primera (Keuze) Cadeaukaart.
Cadeaukaarten die je per e-mail ontvangt, kun je betalen met iDEAL, via een bankoverschrijving en met de Primera (Keuze) Cadeaukaart.
Je bestelling betalen met iDEAL werkt net zo makkelijk als internetbankieren via je eigen bank:
1. Kies iDEAL als betaalmethode en selecteer je bank.
2. Je komt nu in het vertrouwde betaalprogramma van je bank terecht. De gegevens van je aankoop zijn al ingevuld. Check voor alle zekerheid of de URL (adresregel) begint met https://. Zo weet je zeker dat het een beveiligde website is.
3. Na goedkeuring van de betaling ontvang je een bevestiging van de bank.
Hoe betaal ik met een Primera (Keuze) Cadeaukaart?
1. Je kunt de Primera (Keuze) Cadeaukaart eenvouding inwisselen op deze
pagina;
2. Controleer eerst het saldo door het kaartnummer (19-cijferig) en krascode* in te vullen;
3. Kies vervolgens een (digitale) cadeaukaart naar keuze;
4. Vul je gegevens in zodat wij de (digitale) cadeaukaart naar je toe kunnen sturen en kies bij betaalmethode voor betalen met een Primera Keuze Cadeaukaart;
5. Vul je kaartnummer (19-cijferig) en krascode* in het juiste invoerveld in;
6. Indien er onvoldoende saldo op je cadeaukaart staat, dan kun je het resterende bedrag met een andere Primera (Keuze) Cadeaukaart of via iDEAL voldoen;
7. Klik op doorgaan om je bestelling af te ronden.
*De krascode is een extra zescijferige beveiligingscode die op de achterkant van de kaart staat onder de kraslaag.
De krascode op de cadeaukaart vind je hier:
Hoe betaal ik met een creditcard?
Je kunt je bestelling van cadeaukaarten en cadeaus met naam & foto betalen met een creditcard. Dit kan alleen met een Nederlandse creditcard.
Cadeaukaart die je per e-mail ontvangt, kun je niet betalen met een creditcard.
Je bestelling betalen met een creditcard werkt als volgt:
1. Kies het type creditcard waarmee je wilt afrekenen. Vervolgens vul je het volledige creditcardnummer, de vervaldatum én de 3-cijferige veiligheidscode in. Deze veiligheidscode wordt ook wel ‘cvc-code’ genoemd en staat op de achterkant van je creditcard.
2. Je voert veilig je creditcardgegevens in en we zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
3. Het bedrag wordt gereserveerd op je creditcard, zodra je hebt besteld. De betaling wordt pas van je creditcard afgeschreven op het moment dat je bestelling is geleverd. Als de producten uit je bestelling op verschillende dagen wordt geleverd dan wordt je creditcard meerdere malen ‘belast’. Dat is elke keer na ontvangst van het product.
Let op: vul je volledige naam (zoals weergegeven op de creditcard) in.
Hoe betaal ik met een debitcard?
Je kunt je bestelling van cadeaukaarten en cadeaus met naam & foto betalen met een debitcard. Dit kan alleen met een Nederlandse debitcard.
Cadeaukaart die je per e-mail ontvangt, kun je niet betalen met een debitcard.
Je bestelling betalen met een debitcard werkt als volgt:
1. Kies het type debitcard waarmee je wilt afrekenen. Vervolgens vul je de naam in die op de debitcard staat, het volledige kaartnummer, de vervaldatum en de CVC code.
2. Je voert veilig je debitcardgegevens in en we zorgen samen met je debitcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
3. Het bedrag wordt gereserveerd op je debitcard, zodra je hebt besteld. De betaling wordt pas van je debitcard afgeschreven op het moment dat je bestelling is geleverd. Als de producten uit je bestelling op verschillende dagen wordt geleverd dan wordt je debitcard meerdere malen ‘belast’. Dat is elke keer na ontvangst van het product.
Let op: vul je volledige naam (zoals weergegeven op de debitcard) in.
Hoe betaal ik via een bankoverschrijving?
Het is ook mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. Je betaling staat dan na 1 werkdag op onze rekening. Je bestelling wordt verstuurd nadat de betaling is verwerkt. Houd dus rekening met een iets langere levertijd.
Je bestelling betalen via een bankoverschrijving werkt als volgt:
1. Tijdens het bestelproces kies je voor betalen via bankoverschrijving en rond de bestelling af.
2. Per e-mail ontvang je van ons de gegevens voor de overboeking.
3. Jouw bestelnummer is ook het referentienummer van je bestelling. Vult dit bestelnummer in bij je overboeking.
In de mail die je ontvangt zit een handige Track & Trace link zodat je kunt volgen of je betaling al bij ons binnen is.
Als je hebt gekozen voor betaling via bankoverschrijving willen wij je voor een goede verwerking van je bestelling vragen om het
betalingskenmerk in de omschrijving van de overboeking te vermelden. Hiermee kan de betaling sneller
afgehandeld worden. Bestellingen met betaling via bankoverschrijving hebben 1 dag extra verwerkingstijd. Let op, ons
rekeningnummer is ondergebracht bij Buckaroo.
Ik ben de overboekingsgegevens kwijt, en nu?
Per e-mail ontvang je van ons een overzicht met de overboekingsgegevens. Het referentienummer is makkelijk te herkennen, want deze is namelijk gelijk aan je bestelnummer. Heb je deze e-mail niet ontvangen of kom je er niet helemaal uit, neem dan contact op met onze
klantenservice. We helpen je graag!
Zijn de verkoopprijzen van de producten inclusief btw?
Alle getoonde prijzen op primera.nl worden getoond inclusief btw. Het btw bedrag zie je in je winkelmandje en wordt op de bestelbevestiging / factuur vermeld.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Bestellingen van cadeaukaarten kun je voorzien van een leuke cadeauverpakking. In het bestelproces kun je ervoor kiezen om gratis een cadeauverpakking toe te voegen. Net zo makkelijk!
Bij cadeaus met naam & foto is het helaas niet mogelijk om een cadeauverpakking toe te voegen.
Kan ik meerdere Primera (Keuze) Cadeaukaarten gebruiken voor één bestelling?
Dat is zeker mogelijk. Tijdens het betalen van je bestelling krijg je een melding indien je cadeaukaart niet voldoende saldo bevat. Je wordt vervolgens doorgewezen om het resterende bedrag te betalen. Je kunt hier vervolgens weer kiezen voor Primera cadeaukaart en zo het resterende bedrag betalen.
Mijn betaling lukt niet, wat nu?
Het kan zijn dat er tijdelijk problemen zijn bij je bank- of creditcardmaatschappij. Probeer het daarom op een later tijdstip nog eens. Lukt het op een later tijdstip ook niet? Neem dan contact op met onze
klantenservice, we helpen je dan graag verder.
De betaling met mijn Primera (Keuze) Cadeaukaart lukt niet, hoe kan dit?
Wat vervelend dat je betaling met de Primera (Keuze) Cadeaukaart niet lukt. Heeft je kaart voldoende saldo? Klik
hier om het saldo te checken. Controleer vervolgens goed of je zowel het cadeaukaartnummer én de krascode goed en volledig hebt ingevuld. Het cadeaukaartnummer is te vinden onder de barcode en bestaat uit 19 cijfers. De krascode vind je onder de kraslaag en bestaat uit 6 cijfers.
De betaling met mijn Primera (Keuze) Cadeaukaart is mislukt, ben ik nu mijn saldo kwijt?
Heb je met een Primera (Keuze) Cadeaukaart betaald en is de bestelling mislukt? Geen zorgen! Het bedrag wordt binnen een uur automatisch weer teruggestort op je cadeaukaart. Je kunt het saldo checken via
onze saldochecker. Langer dan een uur geleden en het saldo staat er nog steeds niet op? Neem dan even contact op met onze
klantenservice, we helpen je graag verder.
Je kunt cadeaukaarten en cadeaus met naam & foto achteraf betalen door te kiezen voor een betaling met creditcard. Het bedrag wordt namelijk gereserveerd op je creditcard, zodra je hebt besteld. De betaling wordt pas van je creditcard afgeschreven op het moment dat je bestelling is geleverd. Als de producten uit je bestelling op verschillende dagen wordt geleverd dan wordt je creditcard meerdere malen ‘belast’. Dat is elke keer na ontvangst van het product.
Kan ik een factuur ontvangen?
In de bijlage van je bestelbevestiging die je per mail hebt ontvangen, vind je de factuur. Je kunt de factuur van je bestelling ook altijd terugvinden in je
Primera.nl account. Door in te loggen met je inloggegevens op Primera.nl kom je in je account. Kies vervolgens voor facturen. Hier kun je de factuur inzien, downloaden of printen. Kun je de factuur niet meer terugvinden en heb je geen Primera.nl account, neem dan contact op met onze
klantenservice. Dan sturen we de factuur naar je toe.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Tijdens het bestellen kun je in het winkelmandje je kortingscode invoeren in het daarvoor bestemde veld. Klik vervolgens op het plusteken en de korting wordt direct verwerkt. Als de kortingscode niet geldig is, dan krijg je hiervan een melding.