Tussen 25 februari en 1 maart hebben wij helaas geen contactformulieren ontvangen. Heb je nog geen antwoord op je vraag, neem dan opnieuw contact met ons op.
Lees hier meer over onze coronamaatregelen.

Meestgestelde vragen bezorgen & afhalen

Heb je een vraag over de bezorging van je bestelling of het afhalen in de winkel? Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten van de producten?
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd? 
Kan ik mijn bestelling volgen?
Past mijn bestelling door de brievenbus?
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan afhalen in de winkel?
Kan iemand anders mijn bestelling ophalen bij een Primera winkel?
Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling op te halen bij een Primera winkel?
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen bij mijn Primera winkel?
Kan ik mijn bestelling ook laten leveren buiten Nederland?

Meestgestelde vragen coronavirus

Hoe kan ik een bestelling plaatsen en afhalen bij de winkel bij mijn Primera winkel in de buurt?
Wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Worden er extra kosten in rekening gebracht?
Kan iemand anders mijn bestelling ophalen?
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen vanuit de winkel, wat nu?
Ik wil mijn lokale bestelling laten thuisbezorgen, worden hiervoor kosten in rekening gebracht?
Kan ik bij thuisbezorging van mijn lokale bestelling betalen aan de deur?
Welke voorwaarden gelden er voor de thuisbezorgservice?
Kan ik 'cadeau met naam', besteld via Primera.nl, afhalen in de winkel?
Back to top