Winkelmand
0
Winkelmand
(0)

Bestelling en levering

Wat is de status van mijn bestelling?
Direct na het bestellen, ontvang je per e-mail een orderbevestiging, met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kun je de orderstatus van de bestelling terugvinden door naar 'Mijn Primera.nl' te gaan boven de zoekfunctie op Primera.nl.
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?
Deze e-mail wordt automatisch binnen een paar minuten na het succesvol plaatsen van je bestelling verzonden. Als je dit bericht niet ontvangt, is de e-mail wellicht niet door je spamfilter of firewall gekomen. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld en hier geen spelfout in hebt gemaakt. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Voor het wijzigen/annuleren van een bestelling willen wij je vragen zo spoedig mogelijk contact op te nemen met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl. Vermeld hierbij je ordernummer. Het doorgeven van wijzigingen geeft geen garantie dat deze tijdig doorgevoerd kunnen worden. Een bestelling van digitale codes kan nooit worden gewijzigd of geannuleerd.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Cadeaukaarten
Cadeaukaarten die je op werkdagen voor 16.00 uur 's middags bestelt en betaalt, worden dezelfde dag verstuurd met PostNL brievenbuspost. Voor de meeste cadeaukaarten geldt dat je deze dan de volgende werkdag in huis hebt, echter zijn wij wel afhankelijk van PostNL.

Gepersonaliseerde (kinder)boeken
Bestellingen die zijn geplaatst en betaald* op werkdagen vóór 23:00 uur worden de werkdag erna geproduceerd en verzonden. Alle boeken worden verstuurd met DHL 24 uurs service. Op maandag worden de gepersonaliseerde (kinder)boeken niet bezorgd.

Bestellingen geplaatst op zondag, worden maandag verstuurd, dinsdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op maandag, worden dinsdag verstuurd, woensdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op dinsdag, worden woensdag verstuurd, donderdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op woensdag, worden donderdag verstuurd, vrijdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op donderdag, worden vrijdag verstuurd, zaterdag bezorgd
Bestellingen geplaatst op vrijdagzaterdag, worden maandag verstuurd, dinsdag bezorgd

*Betaling via bankoverschrijving brengt minimaal één extra werkdag verwerking met zich mee. 

Voor de levering zijn wij afhankelijk van DHL.

Gepersonaliseerde fotocadeaus
Voor gepersonaliseerde fotocadeaus geldt: op werkdagen voor 16.00 uur 's middags besteld, dezelfde dag geproduceerd en verstuurd. Gepersonaliseerde fotocadeaus worden in principe uiterlijk 2 werkdagen na bestelling bezorgd, echter zijn wij hierin wel afhankelijk van DHL. Hier zijn wel een aantal uitzonderingen op (bijvoorbeeld Milka chocolade). Kijk dus altijd goed op de pagina van het product wat de actuele levertijd is.

De meeste bestellingen passen door de brievenbus. Heb je een grote bestelling geplaatst, dan wordt dit geleverd via de pakketpost van DHL. Ben je niet thuis, dan biedt DHL het pakket doorgaans bij één van je buren aan en laat men een berichtje achter in je brievenbus. Kan men het pakket niet afgeven bij de buren, dan probeert men het nogmaals. Bij meerdere keren niet thuis, krijg je een briefje van DHL, waarmee je het pakket bij een postkantoor bij jou in de buurt kunt ophalen.

Wij doen ons uiterste best de bestelling op de gewenste datum aan te bieden. Vanaf moment van verzending ligt de bestelling in handen van DHL. Wij hebben vanaf dat moment geen invloed op de bezorgdatum.

Digitale codes
Digitale codes worden direct per mail verstuurd. Deze ontvang je binnen enkele minuten in je mailbox.

Kan mijn bestelling ook eerder geleverd worden?
Helaas is het niet mogelijk een bestelling eerder uit te leveren. De levertijd die aangegeven is op de website is de minimale tijd die wij nodig hebben om een bestelling te produceren en te verzenden.
Kunnen mijn producten samen verzonden worden?
Producten kunnen alleen samen verzonden worden als het producten uit hetzelfde assortiment betreft. Als je bijvoorbeeld een cadeaukaart en een gepersonaliseerd (kinder)boek met naam bestelt, dan is het mogelijk dat je twee verschillende leveringen ontvangt.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Gepersonaliseerde (kinder)boeken en gepersonaliseerde fotocadeaus zijn af te halen in de Primera winkel bij jou in de buurt. Helaas, is het niet mogelijk om cadeaukaartorders in de winkel af te halen. Uiteraard kunnen deze orders wel thuis worden bezorgd.
Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig is bezorgd?
De geleverde bestelling dient overeen te komen met de geleverde pakbon. Indien de bestelling onvolledig is bezorgd, dien je dit zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen door te geven door contact op te nemen met de Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl. Vergeet niet het ordernummer en de ontbrekende producten te vermelden.
Wat zijn de verzendkosten van de producten?

Cadeaukaarten
Het verzenden van cadeaukaarten kost altijd € 1,95, onafhankelijk van het aantal cadeaukaarten dat je bestelt. Cadeaukaarten online bestellen en afhalen in de winkel is niet mogelijk, maar de meeste cadeaukaarten zijn gewoon verkrijgbaar in alle Primera winkels. Online een bestelling plaatsen is dus niet nodig om een cadeaukaart aan te kunnen schaffen in de winkel. 

Gepersonaliseerd cadeaus met naam en/of foto
Brievenbuspakjes (Kinderboeken, Telefoonhoesjes, T-Shirts, Schorten, Tablet hoes, Babykleding, Chocoladekaart, Chocoladeharten, etc.)

Aantal

Verzendkosten Thuisbezorging

Verzendkosten Afhalen in de winkel

1

€ 2,95

GRATIS

2

€ 5,90

€ 1,95

>3

€ 5,95

€ 3,95

 

Gepersonaliseerd cadeaus met naam en/of foto
Pakketten (Mok, Canvas, Glazen, Bierpakket, Wijn, Champagne, Wanddecoratie, Chocolade Pump, etc.)

Aantal

Verzendkosten Thuisbezorging

Verzendkosten Afhalen in de winkel

1

€ 5,95

€ 2,95

2

€ 6,95

€ 3,95

>3

€ 7,95

€ 4,95

Let op: De exacte verzendkosten worden vermeld in stap "5. Besteloverzicht" van het bestelproces.

Bij combinatieverkopen worden verzendkosten berekend naar aanleiding van het gewicht van je pakket.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan afhalen in de winkel?
Direct na het bestellen, ontvang je op het opgegeven e-mailadres een orderbevestiging. Tevens kun je de order terugvinden bij het 'besteloverzicht' in 'Mijn Primera.nl'. Wanneer jouw bestelling is verzonden naar de geselecteerde winkel, ontvang je op het opgegeven e-mailadres een afhaalbewijs. Jouw bestelling kun je op de dag van levering vanaf 16:00 afhalen in de winkel. Wil je 100% zeker weten dat jouw bestelling in de winkel is aangekomen, dan adviseren wij je om vooraf contact op te nemen met de betreffende Primera winkel. Je kan de bestelling afhalen door het afhaalbewijs te overhandigen in de winkel óf te laten zien op jouw mobiele telefoon. Openingstijden en contactgegevens van de Primera winkel bij jou in de buurt vind je op www.primera.nl/winkels.
Kan iemand anders mijn bestelling ophalen bij een Primera winkel?
Het is mogelijk dat iemand anders je bestelling ophaalt in de winkel op vertoon van het afhaalbewijs. Deze persoon dient zijn eigen identiteitsbewijs te laten zien. De identiteitsgegevens worden genoteerd op de verzendbevestiging van de winkel.
Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling op te halen bij een Primera winkel?
Je hebt 14 dagen de mogelijkheid om je bestelling op te halen bij de gekozen Primera winkel. Als de bestelling niet na 14 dagen is afgehaald, dan wordt deze geannuleerd. Om het bedrag terug te ontvangen, kun je contact opnemen met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen bij mijn Primera winkel?
Je Primera winkel staat vermeld in het afhaalbewijs dat je via e-mail hebt ontvangen. Als de bestelling toch niet bij de Primera winkel is aangekomen, kun je contact opnemen met Primera klantenservice via 0900 - 774 63 72 (tegen regulier tarief provider) of klantenservice@primera.nl.
Kan ik mijn bestelling ook laten leveren buiten Nederland?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een bestelling op Primera.nl te versturen naar het buitenland.

 

Geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op!


Wij proberen je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Naar contactformulier