Bestel de Nederlandse Boekenbon Code op Primera.nl!

Afbeelding vergroten

De Nederlandse Boekenbon Code

Vanaf: 5,-
Op voorraad
SKU
DNB_FLEX
Hoe wil je de cadeaukaart ontvangen?
E-mail
Zakelijk bestellen
Waarde en aantal

minimaal 5,- maximaal 150,-

25,-
50,-
75,-
100,-

Ontvanger (optioneel)
Cadeaukaart direct verzenden als cadeau
We sturen de bevestiging van de bestelling hiernaar toe
Verzendgegevens
Cadeaukaart informatie
Nog 200 karakters
Totaal: 5,-

Primera Keuze Cadeaukaart inwisselen?

Dat kan in de betaalstap.

Om 02:00 uur verzonden
Bestellen binnen 30 seconden

Omschrijving

De Nederlandse Boekenbon is precies 't juiste cadeau voor de echte leesliefhebber!

De Boekenbon kan worden opgeladen met een bedrag tussen 5-150 euro. De bon kan gebruikt worden voor alle boeken en e-boeken en is te besteden bij meer dan 1.400 boekhandels en online. De Boekenbon is 3 jaar geldig en is EGI gecertificeerd volgens de regels van DNB. Dit betekent dat de Boekenbon altijd haar waarde behoudt en 100% gedekt is via een Stichting Derdengelden.

Hoe verzilver ik de digitale Nederlandse Boekenbon Code?

De Nederlandse Boekenbon Code is zowel online als in de winkel te verzilveren. Kijk op www.boekenbon.nl voor alle innamelocaties. 

Verzilveren in de winkel

Overhandig de cadeaukaart aan de kassière. Hij/zij zal de barcode scannen. Nieuw! De Boekenbon is nu ook in te wisselen bij alle Primera winkels.

Verzilver online

  1. Ga naar de website van de gekozen webwinkel.
  2. Kies het gewenste boek en voeg deze toe aan je winkelmandje.
  3. Kies tijdens het afrekenen voor de optie cadeaukaart. Voer de kaartcode en pincode in wanneer hier naar wordt gevraagd.

Wil je deze Nederlandse Boekenbon online besteden? Je kunt maximaal 50,- per online transactie uitgeven. Voor de verzilvering in fysieke winkels, geldt er geen maximum. Voor meer informatie hierover verwijzen we je graag naar Nederlandse Boekenbon.

Vragen over de Boekenbon

Neem dan contact op met de Klantenservice van de Nederlandse Boekenbon via het telefoonnummer 088-0115200.

Veelgestelde vragen

De informatie in deze veelgestelde vragen is gebaseerd op de geldende voorwaarden per 12 september 2024.

  • Waar kan ik mijn Boekenbon gebruiken?
    De Nationale Boekenbon wordt geaccepteerd door een groot aantal boekhandels en winkelketens in Nederland. Hier zijn enkele van de grotere ketens waar je de Nationale Boekenbon kunt gebruiken:
    Bruna
    Primera
    AKO
    Boekhandel Libris
    Boekhandel Paagman
    De Bijenkorf
    Bol.com (voor boeken)
    Je kunt de bon zowel in fysieke winkels als online gebruiken bij deelnemende boekhandels en webshops. Het is altijd handig om vooraf te controleren of de specifieke winkel waar je wilt shoppen de Boekenbon accepteert.
  • Wat is de vervaltermijn van een Boekenbon?
    De vervaltermijn staat vermeld op de cadeaukaart en begint na aankoop of, indien dit niet vast te stellen is, na de eerste betaling met de cadeaukaart.
  • Hoe kan ik het tegoed op mijn Boekenbon controleren?
    Je kunt het beschikbare tegoed controleren via de website van Intersolve.
  • Wat moet ik doen bij verlies, diefstal of misbruik van mijn Boekenbon?
    De cadeaukaart kan niet worden vervangen of vergoed bij verlies, diefstal of misbruik, tenzij de kaart geregistreerd stond op naam van de houder. Neem in dat geval contact op met Intersolve om verdere stappen te ondernemen.
  • Kan ik mijn Boekenbon retourneren?
    Ja, binnen drie dagen na aankoop kun je je Boekenbon retourneren aan Intersolve EGI mits je nog geen betalingen hebt gedaan met de kaart.
  • Kan ik een Boekenbon opwaarderen?
    Nee, cadeaukaarten kunnen niet opnieuw worden opgewaardeerd.
  • Wat gebeurt er als mijn Boekenbon is verlopen?
    Wanneer de vervaltermijn is verstreken, kunnen Acceptanten de cadeaukaart niet meer accepteren als betaalmiddel. Je kunt een verzoek indienen voor terugbetaling van het resterende tegoed onder bepaalde voorwaarden.
  • Kan ik een terugbetaling krijgen van het resterende tegoed?
    Ja, je kunt een terugbetaling van het resterende tegoed aanvragen binnen 14 dagen na uw verzoek, mits de vervaltermijn nog niet is verstreken. Er kunnen bijkomende kosten in rekening worden gebracht afhankelijk van de termijn waarin het verzoek wordt gedaan.
  • Wat moet ik doen als mijn Boekenbon geblokkeerd is?
    Als je giftcard geblokkeerd is vanwege vermoedelijk misbruik of fraude, voert Intersolve EGI een onderzoek uit. je wordt hierover geïnformeerd via de Acceptant op het moment dat je probeert te betalen.
  • Hoe dien ik een klacht in over mijn Boekenbon?
    Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend via het adres vermeld op www.intersolve.nl/klachten. Binnen zeven werkdagen ontvang je bericht van ontvangst. Bij ontevredenheid over de afhandeling binnen vier weken kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
  • Worden er kosten in rekening gebracht bij terugbetalingsverzoeken?
    Ja, er kunnen vergoedingen in rekening worden gebracht voor terugbetalingsverzoeken voordat de vervaltermijn verloopt of meer dan één jaar na afloop van de vervaltermijn. Deze vergoedingen bedragen € 10,00 per cadeaukaart.
  • Kan ik mijn overeenkomst met Intersolve EGI beëindigen?
    Ja, je kunt je overeenkomst met Intersolve EGI te allen tijde beëindigen.
Productspecificaties

Primera

Primera
AssortimentDigitale cadeaukaarten
Voor wie is het?Man, Vrouw
MerkBoekenbon
VerzendmethodePer mail
Voorwaarden
De Algemene Voorwaarden zijn terug te vinden op www.boekenbon.nl.
Dit vind je misschien ook leuk
Back to top