De Nationale Tuinbon is sinds 2011 de groenste cadeaukaart van Nederland.
Met de Nationale Tuinbon shop je zorgeloos in de Nederlandse tuincentra. Begeef je in een natuurlijke omgeving, waar de keuze eindeloos is. Ontdek de vele mooie planten en bloemen, trendy (tuin)accessoires, de meest innovatieve barbecues en alles voor jouw geliefde huisdier. De Nationale Tuinbon is in te wisselen bij ketens als Intratuin, Groenrijk en Ranzijn en bij meer dan 125 zelfstandige tuincentra. Zo is er altijd wel een vestiging bij jou in de buurt. De Nationale Tuinbon is het cadeau dat altijd uitkomt!
Let op: de verschillende Intratuin vestigingen mogen zelf bepalen of zij de (digitale) Nationale Tuinbon willen accepteren. Dit kan per winkel verschillen.
De Nationale Tuinbon is een initiatief van Tuinbranche Nederland.
De Nationale Tuinbon is 3 jaar geldig.
Veelgestelde vragen
De informatie in deze veelgestelde vragen is gebaseerd op de geldende voorwaarden per 12 september 2024.
- Wat is de Nationale Tuinbon?De Nationale Tuinbon is een cadeaukaart die je kunt gebruiken om producten of diensten aan te schaffen bij aangesloten tuincentra.
- Waar kan ik de Nationale Tuinbon kopen?Je kunt de Nationale Tuinbon aanschaffen bij onze winkels en online.
- Hoeveel saldo kan ik op mijn Nationale Tuinbon hebben?Het tegoed op een Nationale Tuinbon varieert tussen minimaal €10 en maximaal €150.
- Waar kan ik mijn Nationale Tuinbon besteden?De Nationale Tuinbon kan bij alle aangesloten tuincentra in Nederland worden gebruikt, inclusief tuincentra met een webwinkel die deelnemen aan het programma.
- Kan ik het saldo van mijn Nationale Tuinbon contant laten uitbetalen?Nee, het tegoed op de Nationale Tuinbon is onder geen beding inwisselbaar voor contant geld.
- Hoe lang is mijn Nationale Tuinbon geldig?Het tegoed en saldo van een Nationale Tuinbon is geldig voor een periode van 3 jaar vanaf de datum van aanschaf.
- Wat gebeurt er als ik mijn Nationale Tuinbon verlies of als deze wordt gestolen?Nationale tuinbon BV is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, vervalsing of misbruik van de Nationale Tuinbon. Verlies of diefstal kan gemeld worden zodat Nationale tuinbon BV probeert verdere schade te voorkomen, maar er vindt geen restitutie plaats van het tegoed.
- Kan ik mijn Nationale Tuinbon herladen?Nee, de Nationale Tuinbon is niet herlaadbaar. Nadat het tegoed volledig is besteed, is de kaart niet meer bruikbaar.
- Wat moet ik doen als mijn Nationale Tuinbon beschadigd raakt?Bij beschadiging kun je NTBV verzoeken het saldo op een nieuwe kaart te plaatsen, na aftrek van €5 administratiekosten. De beschadigde kaart moet per post worden verzonden naar: Nationale Tuinbon B.V., Postbus 762, 3700 AT Zeist.
- Kan ik mijn aankoop via internet retourneren?Ja, als je de nationale tuinbon via de webshop hebt gekocht, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden retourneren mits deze onbeschadigd en ongebruikt is.
- Hoe kan ik controleren hoeveel saldo er nog op mijn Nationale Tuinbon staat?Je kunt dit controleren door contact op te nemen met Nationale tuinbon BV of via de beschikbare interface bij deelnemende winkels/ online platforms waar je de bon wilt gebruiken.
- Hoe neem ik contact op met jullie klantenservice voor vragen of klachten?Voor vragen of klachten kun je terecht bij de klantenservice van nationale tuinbon via het e-mailadres en/of telefoonnummer vermeld op hun website: https://www.nationale-tuinbon.nl.
Primera
Assortiment | Cadeaukaarten |
Voor wie is het? | Man, Vrouw |
Merk | De Nationale Tuinbon |
Verzendmethode | Per post |