PrimeraPas verloren
Met de PrimeraPas spaar je met jouw aankopen bij Prima voor veel leuke extra’s. Het is een persoonlijke pas en het gebruik hiervan niet overdraagbaar. Is je PrimeraPas gestolen, ben je ‘m verloren of is hij beschadigd? Dat is vervelend! Gelukkig kunnen we dat snel voor je oplossen, zodat je in no time verder spaart.
Nieuwe pas aanvragen
Kun je jouw PrimeraPas niet meer gebruiken? Vraag dan zo snel mogelijk gratis een nieuwe pas aan. Dit doe je aan de kassa in één van onze Primera winkels. We koppelen de nieuwe pas dan aan je gegevens en blokkeren de oude pas. Zo kan niemand er ongevraagd met je gespaarde punten vandoor gaan. Is je PrimeraPas gestolen? Maak hier dan meteen melding van in de winkel.
Punten meenemen
Je wilt je gespaarde punten natuurlijk meenemen naar je nieuwe PrimeraPas. We zetten deze punten graag voor je over. Maar, we moeten wel kunnen controleren dat het echt om jouw pas gaat. Dit doen we aan de hand van het postcode en huisnummer die aan je oude pas gekoppeld zijn. Zorg er dus voor dat je die opgeeft bij het aanvragen van je PrimeraPas en pas deze aan als je verhuist. Heb je jouw postcode en huisnummer niet opgegeven? Dan kunnen we de punten helaas niet overzetten.
Twijfelen we eraan of de oude pas echt van jou was? Dan kunnen we er altijd voor kiezen om de punten niet over te zetten op je nieuwe PrimeraPas, tenzij je kunt aantonen dat jij écht de eigenaar van de oude pas en bijbehorende punten bent.
Meer weten over de PrimeraPas?
Bekijk hier de meestgestelde vragen en algemene voorwaarden. Staat je vraag er niet tussen? Mail naar info@primera.nl of bel ons op 085 - 48 66 236.